Lepsza widoczność w Google to zasługa content marketingu

Jeśli spojrzymy na oferty najlepszych agencji marketingowych zajmujących się promocją firm w internecie to zauważymy, że pozycjonowanie stron internetowych za pomocą content marketingu staje się coraz bardziej popularną metodą działań, która potrafi szybko przynieść konkretne i wymierne korzyści. Doskonałym przykładem jest firma 48 Media, której ofertę można znaleźć na stronie https://48media.pl – oferuje swoim klientom kompleksową ofertę dostosowaną do realnych potrzeb. Content marketing staje się rzeczywistą odpowiedzią na zmieniający się algorytm wyszukiwarki Google, gdzie obecnie liczy się dobrej jakości treść, ukierunkowana na konkretne potrzeby odbiorców.

Jak działa content marketing?

Content marketing z definicji zajmuje się tworzeniem treści, które są w zamierzeniu ciekawe i interesujące dla wybranej grupy odbiorców. Mogą to być artykuły w formie poradników zakupowych, artykułów sponsorowanych poruszających konkretny problem lub treści eksperckie w których stosuje się bardziej zaawansowane podejście do określonego tematu. Content marketing może objawiać się również w formie wideo poradników, infografik lub e-booków czy podcastów. Tego typu treści niosą ze sobą określoną dawkę użytecznej wiedzy dla odbiorcy. W dobie dzisiejszego kryzysu na rynku warto się zgłosić o pomoc w tym zakresie do specjalistycznych agencji interaktywnych, takich jak https://kryzysowy.marketing/

W treści takiego przekazu można zawrzeć ukrytą zachętę do skorzystania z usług lub produktów danej firmy. Zachęta w postaci content marketingu nie jest nachalna jak ma to miejsce w przypadku reklam, ale stanowi integralną część dostarczanej treści, więc nie razi, ani nie odrzuca osób uczulonych na przekaz reklamowy. W gruncie rzeczy odbiorca po przeczytaniu danego artykułu stworzonego w ramach content marketingu powinien czuć się usatysfakcjonowany, bo udało mu się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie. Tutaj dochodzimy do kolejnej kwestii – pozycjonowania.

Treść którą użytkownik będzie w stanie sam odnaleźć

Internauta wpisując w wyszukiwarkę określone zapytanie lub frazy natrafi na treść content marketingową i w ten sposób będzie w stanie uzupełnić swoją wiedzę na zadany temat. Link zwrotny zamieszczony w treści będzie swoistą reklamą i zachętą do skorzystania z oferty danej firmy. Robot wyszukiwarki Google to również dostrzeże, zwiększając popularność reklamowanej witryny na słowa kluczowe, które padają najczęściej w treści takiego przekazu. Podsumowując można więc zauważyć, że obecne działania content marketingowe zwiększają ilość odsłon zarówno z wyników organicznych wyszukiwarki Google, jak i z artykułów sponsorowanych zamieszczanych na innych portalach.