Mały budżet? Promuj firmę w internecie

Twoja firma dysponuje niewielkim budżetem, który nie pozwala na reklamę w mediach typu telewizja, radio lub nawet prasa? Sprawdź co ma do zaoferowania internet. Za niewielką kwotę można całkiem skutecznie wypromować firmowe produkty i usługi na różnego rodzaju portalach. Przykładem jest chociażby witryna zawierająca katalog ze spisem firm – znajdziemy tam szczegółowy spis przedsiębiorstw z podziałem na poszczególne lokalizacje i branże. W jaki jeszcze sposób warto promować firmę w internecie dysponując małym budżetem? Przyjrzyjmy się kilku opcjom.

Crowdfunding

Masz ciekawy pomysł na rozwój firmy, ale brakuje na to pieniędzy? Nie mówiąc już o kosztach związanych z reklamą. Ciekawą opcją jest tak zwany crowdfunding, który polega na tym, że to właśnie społeczność internetowa staje się sponsorem i w zamian za to, że w przyszłości firma dostarczy produkt lub usługę, użytkownicy internetu są gotowi wyłożyć na to własne pieniądze. Jest to również świetna forma reklamy dla przedsiębiorstwa. Ktoś poszukuje innowacyjnego produktu lub nietypowej usługi. Crowdfunding jest promowany przez samych użytkowników, bo dzięki osiągnięciu odpowiedniego progu kwotowego firma będzie w stanie spełnić założone cele.

Profil firmowy w serwisach społecznościowych

Dysponując niewielkim budżetem warto skupić się na portalach społecznościowych. Tego typu serwisy są niezwykle popularne, więc istnieje duża szansa, że uda się w bardzo szybkim tempie zdobyć nowych klientów. Warto też zauważyć, że posiadanie profilu firmowego na jednym z najpopularniejszych serwisów tego typu, czyli Facebooku, jest w pełni darmowe. Za niewielką opłatą można zamówić reklamę, która pozwala dotrzeć do wybranej grupy odbiorców według lokalizacji, płci lub zainteresowań. Dzięki temu nie ma mowy o przepłacaniu za promocję, która tylko w niewielkim stopniu może być skuteczna.