Kampania Adwords to obecnie jedna z najpopularniejszych form marketingu online. Z jej pomocą możemy w krótkim czasie dotrzeć do klientów, w oczekiwaniu na efekty tradycyjnego pozycjonowania. Warto skonsultować działania ze specjalistą SEO, który zaproponuje nam plan działań dostosowany do potrzeb naszej strony. Reklama Adwords w Warszawie oferuje nam liczne korzyści. W tym artykule poznasz największe zalety tej techniki marketingowej.
Możliwość elastycznego dostosowania kosztów
W przypadku reklamy Google Adwords, sami decydujemy o kosztach kampanii. Już na wstępie określamy bowiem kwotę, którą jesteśmy w stanie zapłacić za jedno kliknięcie w promowany link. Do ustalenia optymalnej granicy potrzebna jest profesjonalna analiza SEO, która pozwala znaleźć frazy, przy których ruch użytkowników jest obiecujący, a konkurencja niska. Musimy bowiem pamiętać, że ustalenie zbyt niskiej ceny przy popularnych frazach sprawi, że reklamy naszej konkurencji będą wyświetlane w pierwszej kolejności. W panelu klienta możemy ustalić także górny limit wydatków.
Natychmiastowy wzrost liczby klientów
Nowe firmy oraz sklepy internetowe chcą jak najszybciej pozyskać nowych klientów, aby zbilansować koszty prowadzenia działalności. Organiczne pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie wymaga czasu. Efekty są widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach i oferują nam stabilny napływ nowych klientów. Tymczasem reklama Adwords w Warszawie jest nastawiona na natychmiastowe wyniki. Już od pierwszego dnia mamy szansę pozyskać klientów, którzy skorzystają z oferty naszej firmy. Pewnym minusem szybkich kampanii mogą być jednak wysokie koszty.
Reklama adresowana do docelowej grupy klientów
Samo skierowanie użytkowników na naszą stronę internetową nie gwarantuje jeszcze sukcesu. W końcu zależy nam na potencjalnych klientach, którzy wygenerują przychody dla naszej firmy. Profesjonalne pozycjonowanie bloga, a także Reklamy Google Ads są wyświetlane na podstawie wybranych fraz kluczowych oraz trafiają do użytkowników, którzy w ostatnim czasie korzystali z tego typu fraz. Dzięki temu, zyskujemy gwarancję, że nasza reklama dotrze do docelowej grupy klientów.
Możliwość budowania bazy stałych klientów
Skarbem każdej firmy oraz sklepu internetowego są stali klienci, którzy po czasie wracają, aby ponownie dokonać zakupu. Ponadto, polecają markę swoim znajomym. Reklama Adwords w Warszawie to sprawdzony sposób na budowanie bazy stałych i lojalnych klientów.
Wszystko za sprawą opcji remarketingu. Jest to ukierunkowanie wyświetlanych reklam na użytkowników, którzy w przeszłości odwiedzili naszą stronę lub skorzystali z naszych usług. Jest to bardzo przydatne szczególnie w przypadku sklepów internetowych. Im dłuższa ekspozycja produktu, którym klient jest zainteresowany, tym większa szansa, że ostatecznie zdecyduje się na jego zakup.