Wiele firm popełnia podstawowy błąd, skupiając się jedynie na promocji w internecie. Mimo że jest to doskonały kanał komunikacji z klientami, to nie można zapominać o tradycyjnych formach reklamy. W strategii marketingowej warto więc uwzględnić także katalogi reklamowe, które stanowią skuteczną formę promocji. Jak zlecić ich wykonanie w sieci? Oto garść przydatnych wskazówek!
Druk katalogów – czy taka inwestycja ma sens?
Trendy w branży marketingowej szybko się zmieniają i zdecydowanie opierają się teraz na środowisku internetowym. Prowadzenie działań promocyjnych w sieci to obowiązek, jeżeli zależy Ci na rozwoju biznesu. Mimo to warto korzystać z tradycyjnych nośników reklamy i zdecydować się na wydruk katalogów. To zwiększa szansę na dotarcie do szerszego grona odbiorców oraz zdobycia nowych kontaktów biznesowych. Foldery pozwolą Ci również wyróżnić się na tle konkurencji, która skupia się tylko na działaniach promocyjnych w internecie.
Druk katalogów – jak wybrać dobrą drukarnię?
Internet stwarza nieograniczone możliwości w rozwijaniu biznesu i promowaniu swoich usług. To wiąże się także z ryzykiem, że możesz trafić na niekompetentną firmę. Aby tego uniknąć, korzystaj ze sprawdzonych drukarni online, które cieszą się dobrymi opiniami klientów. Do tego grona zalicza się OpenPrint, gdzie zlecisz drukowanie katalogów i innych materiałów promocyjnych: https://www.openprint.pl/katalog-szyty. Firma korzysta z nowoczesnych urządzeń poligraficznych, co przekłada się na jakość oraz szybkie terminy realizacji. Ponadto na stronie dostępny jest prosty w obsłudze kreator, w którym zaprojektujesz foldery, zanim zamówisz druk katalogów reklamowych. O czym musisz pamiętać, nim skorzystasz z takich usług?
Wybierz odpowiedni produkt
Katalog spiralowany
Na początku musisz określić, w jakim celu chcesz zlecić wydruk folderów. Na stronie drukarni dostępnych jest kilka wariantów produktów, wśród których znajdziesz m.in. katalogi szyte, spiralowane i klejone. Sposób szycia ma duże znaczenie dla tego, jaką objętość ma mieć folder. Do prezentacji firmy i świadczonych usług, warto wybrać wydruk katalogów spiralowanych. Jeżeli zależy Ci na obszernym przedstawieniu oferty produktowej, dobrym rozwiązaniem będą foldery szyte. Możesz je wręczać klientom jako gadżet reklamowy, aby mogli na spokojnie zapoznać się z informacjami w domu.
Dopasuj materiały do swojej branży
Katalog szyty
Materiały reklamowe powinny być dopasowane do grupy odbiorców oraz prowadzonej działalności. Zlecając wydruk folderów w sieci, możesz dostarczyć gotowy projekt lub skorzystać z pomocy zespołu grafików. Musi być on opracowany profesjonalne, aby zawarte w katalogu informacje były czytelne i zaprezentowane w atrakcyjnej formie. Ważny jest dobór odpowiedniej kolorystyki i rozmieszczenie elementów graficznych na poszczególnych stronach. Prezentowany katalog szyty umożliwia zadruk 56 kartek, dzięki czemu możesz w nim umieścić zarówno zdjęcia, jak i tekst. Nie powinieneś jednak przesadzać z nadmiarem informacji, gdyż to może zniechęcić do zapoznania się z zawartością.
Określ nakład druku katalogów reklamowych
Drukarnie internetowe korzystają z nowoczesnych urządzeń poligraficznych, dzięki czemu mogą wykonać nawet duże ilości materiałów. Jeżeli planujesz wręczać foldery wszystkim klientom, zdecyduj się na większy nakład druku katalogów. W przypadku, gdy mają one prezentować tylko okresową ofertę, która szybko się zmieni, wybierz mniejszą ilość. Warto pamiętać, że od tego zależy cena, a przy dużych zamówieniach naliczane są rabaty.